Ongelukkig nie. Enige huweliksvoorwaardekontrak wat onderteken is nadat u getroud is, is nie wetlik afdwingbaar nie en kan nie geregistreer word nie.

Om wetlik geldig en afdwingbaar te wees, moet die huweliksvoorwaardekontrak deur albei partye onderteken word en deur 'n prokureur, wat ook 'n notaris is, voor die sluiting van die huwelik aangemeld word.

As dit nie gedoen is nie, is die partye volgens wet binne 'n gemeenskap van goedere getroud, en die enigste manier om hul huweliksregime te verander, is deur 'n baie duur aansoek in die hooggeregshof om toestemming te verkry vir die registrasie van 'n notariële kontrak (ook gewoonlik 'n kontrak na die huwelik genoem) om hul huweliksregime te verander van 'n gemeenskap van goed na 'n gemeenskaplike eiendom.
Ja, dit is moontlik om u huweliksregime te verander sonder om te skei.

Beide partye moet egter toestemming gee vir die verandering en dit sal 'n duur aansoek in die hooggeregshof behels om toestemming te verkry vir die registrasie van 'n notariële kontrak (ook algemeen na verwys as 'n huwelikskontrak) om u huweliksregime van 'n gemeenskaplike goed te verander. aan dié van buite gemeenskap van goedere.

Vir meer inligting oor die aangeleentheid, gaan u na die kategorie na huwelikskontrakte onder ons vrae

Nee. Na ontvangs van die ondertekende huweliksvoorwaardekontrak EN volmag sal ons notaris 'n sertifikaat uitreik wat aan die huweliksbeampte oorhandig word. U kan dan met die huwelik voortgaan en die huweliksbeampte kan die huwelik registreer.

Alhoewel die registrasieproses meestal eers afgehandel is nadat die huwelik plaasgevind het, moet dit binne drie maande na die ondertekening van die huweliksvoorwaardekontrak gedoen word om dit geldig en afdwingbaar teen derde partye te wees.

Die huweliksvoorwaardekontrak moet in die teenwoordigheid van die notaris deur die beoogde eggenote onderteken word, OF deur iemand wat deur albei volmag gegee is om dit namens hulle te onderteken.

Om die aanlyn registrasieproses te vergemaklik, benodig ons u volmag om ons in staat te stel om u kontrak namens u te onderteken, in die fisiese teenwoordigheid van die Notaris.
Na aflewering van die oorspronklike huweliksvoorwaardekontrak by die kantore van die Registrateur van Aktes, sal die dokument geskandeer en aan u per e-pos gestuur word.

Die oorspronklike dokument kan dan by ons kantore afgehaal word, of dit kan ook op u versoek teen `n bykomende fooi via Postnet of `n koerier aan u gestuur word.
'N Kredietverslag is inligting oor u kredietgeskiedenis-betalingsgedrag wat deur kredietburo's onderhou word. Dit bevat inligting soos u naam, adres, werkgewer en ID-nommer - die besonderhede wat u aan kredietgewers gee wanneer u 'n kredietaansoekvorm invul.

Kredietburo's hou ook besonderhede oor u kredietgeskiedenis, soos u rekeninggeskiedenis en die geskiedenis van betaalgewoontes, dit wil sê of u u rekeninge gereeld en betyds betaal. 'N Kredietverslag bevat geen data soos ras, geloofsoortuigings, politieke verbintenisse of mediese geskiedenis nie.
Standaardgegewens is negatiewe inligting wat deur die winkel of bank aan kredietburo's verskaf word as u u kredietooreenkoms met hulle versuim, dit wil sê as u u rekening nie betaal nie.

Afhangend van die beskrywing van die standaard, bly u kredietverslag vir 1 jaar van toepassing. Subjektiewe klassifikasies van verbruikersstandaarde bly vir 1 jaar. Verbruikers se standaardklassifikasies waar handhawingstappe gedoen word - soos slegte skuld afgeskryf of oorhandig, kredietkaart herroep of terugneem - bly 1 jaar op u kredietverslag.

Verstekdata sal verwyder word sodra die verstek volledig betaal is. Sodra die wanbetaling betaal is, het die geldskieter sewe dae om sy inligting op te dateer en die kredietburo's in kennis te stel van die opbetaalde status. Die buro's het op hul beurt sewe dae om die kennisgewing van die kredietgewer te ontvang om u kredietverslag te wysig.
Volgens die National Credit Act (NCA) moet kredietburo's hierdie inligting in die verbruiker se verslag vir die voorgeskrewe bewaringstydperk bewaar - ongeag of dit negatief of positief op die verbruiker weerspieël. Daarom kan hierdie inligting nie voor die voorgeskrewe periode vir bewaring van data verwyder word nie.

Die meeste kredietaanbieders in Suid-Afrika is ook lede van die CPA (Credit Providers Association). As lede het hulle ooreengekom met die tydperke waarvoor data op die kredietverslag van 'n verbruiker moet verskyn.

Die vertoonperiode vir standaard is 1; vir 'n uitspraak, 5 jaar. Hierdie tydperke stem ooreen met die bewaringstydperke wat die NKW voorskryf. Dit stel banke en winkels in staat om ingeligte risikobesluite te neem wanneer hulle besluit of hulle krediet sal verleen.
'N Lys van' slegte skuld - afgeskryf 'beteken nie dat die bedrag as nie-invorderbaar afgeskryf is en dus nie meer betaalbaar is nie.

Dit is eintlik die standaardklassifikasie van verbruikers waar handhawingstappe gedoen word, dws die betrokke skuldeiser het die bedrag in sy eie debiteuregrootboek as slegte skuld afgeskryf en oorgegee vir invordering deur prokureurs of skuldinvorderaars.


'N Vonnis word toegestaan wanneer 'n hof beveel dat u op u skuld moet betaal nadat 'n sekere regsproses gevolg is.

Gewoonlik behels die proses 'n eisbrief, gevolg deur 'n dagvaarding wat aan die individu uitgereik is - let op dat die dagvaarding wettiglik nie persoonlik aan die individu hoef beteken te word nie, maar wel op die persoon se laaste bekende adres, ens. dagvaarding stel u in kennis van die regstappe wat gedoen word en stel u tien dae in staat om die saak te verdedig.

Versuim om die saak te hanteer, sal daartoe lei dat die hof by verstek uitspraak lewer. Die uitspraak sal vyf jaar lank op die kredietburo-stelsel gelys word, of totdat dit ten volle betaal is, wat ook al eerste gebeur.

LET WEL: wanneer 'n onbetaalde vonnis na 5 jaar verwyder word, bly die skuld steeds invorderbaar. Tensy dit ten volle betaal is, bly 'n uitspraak betaalbaar en afdwingbaar vir 30 jaar vanaf die dag waarop dit toegestaan is.
  1. Too much debt: Having too much available credit can sometimes harm your credit score. Credit or service providers may feel that you have the ability to spend more than you could potentially pay back. You might want to consider closing a few accounts or asking to have your credit limits reduced.
  2. Your account balances are too high: High levels of debt can signal to potential credit or service providers that you are spending more than you can afford. It is a good idea to use your credit cards regularly but remember to keep your balances below 35% of your available credit limit. If you have balances above 50%, you could see your credit score start to drop.
  3. Late Payments: Late payments will drop your score. In other words a 90 day late payment is more damaging than 30 days late. Always pay at least the minimum amount on your credit account each month.
  4. Too many new accounts: Looking for new credit can equate with higher risk if the enquiries are done across many different industries within a short period of time. Opening several credit accounts in a short period of time affects your credit score. The impact from applying for credit will vary from person to person based on their unique credit histories.
  5. Public Record information: Bankruptcies and judgments on your credit report are items of public record that indicate that you did not honour a particular debt obligation. In some cases, such as judgments, it also indicates that the credit or service provider took legal action against you in an attempt to collect the debt. An item in this category will significantly lower your score. Payment of these types of items will not immediately undo the damage to your credit score.
Ja, die enigste vereiste is dat die skuldhersieningsbevel tersyde gestel moet word voordat die Hooggeregshof die sekwestrasiebevel maak.
Ja, die enigste vereiste is dat die skuldhersieningsbevel tersyde gestel moet word voordat die Hooggeregshof die sekwestrasiebevel maak.
Dit hang alles af of die egskeiding onbetwis is of nie. 'N Onbetwiste egskeiding is die beste en koste-effektiefste vir alle betrokke partye. Dit kan binne 6 weke afgehandel word, mits die hofrol op datum is.

As 'n egskeiding betwis word, kan dit 2-3 dae duur, maar die meeste betwiste egskeidings is lank voordat hulle verhoor word.
Regskeiding bestaan nie in Suid-Afrika nie. Selfs al woon u nie meer by u huweliksmaat nie en is u nie geskei nie, volgens die Suid-Afrikaanse wetgewing is u steeds getroud.
Ja, Dionne Lamprecht Inc bied nou aanlyn skeidingspakkette aan vanaf slegs R1,950. Hierdie pakkette is vir diegene wat dringend met die egskeidingsproses wil begin, asook om geld te spaar.

Stuur vir ons 'n e-pos met u kontakbesonderhede en ons sal u 'n inligtingsvraelys stuur om dit in te vul. Vul u besonderhede in en ons regspan sal u dokumente hersien en aan u stuur. Woon die hof op u eie, gee dokumente uit en gaan na balju.

Let wel: Alhoewel ons die selfdoenpakket vir u gemak aanbied, moedig ons nie aan om egskeidings na te streef sonder behoorlike raadpleging van 'n prokureur nie.
In die Suid-Afrikaanse reg is 'n reël 43-aansoek in die hooggeregshof of reël 58-aansoek in die streekhof die meganisme wat gebruik word om tussentydse onderhoud te eis totdat die egskeiding afgehandel is.

Dit is veronderstel om 'n vinnige, effektiewe en kostebesparende maatreël te wees om 'n aansoeker te help.

U kan die volgende verligting in 'n reël 43 / reël 58 verseker -
  1. Tussentydse versorging of kontak met die kind;
  2. Onderhoud vir die vrou en / of kinders;
  3. Die handhawing van sekere betalings, soos vir die verband op die huwelikshuis, voertuie, skoolgeld, mediesefondspremies en selfs deposito's op nuwe verblyf- en verhuisingskoste;
  4. Tussentydse bydrae tot die koste van die egskeiding en regskoste; en / of
  5. 'N Bestelling vir aflewering van 'n motor, meubels, ens.
Reël 43/58 handel oor baie van die kwessies wat uiteindelik in die finale egskeidingsaksie behandel sal word, maar is 'n tussentydse oplossing en so 'n aansoek kan gerig word:
  1. Voor die dagvaarding; of
  2. Gelyktydig met die uitreiking van die dagvaarding; of
  3. Nadat 'n kennisgewing van voorneme om te verdedig ontvang is.
Dikwels het 'n vrou dalk nie toegang tot fondse om haar eie regskoste te betaal nie. Ten einde die speelveld gelyk te maak, het ons howe 'n meganisme geskep vir 'n eis vir 'n bydrae tot regskoste.

Reëls 43 (1) en (6) bied duidelik 'n meganisme waardeur 'n party tydens die egskeidingsproses 'n bydrae tot regskoste kan eis. Die redenasie is dat 'n aansoeker in 'n posisie geplaas moet word om sy / haar saak voldoende aan te bied, en byvoorbeeld as een party op 'n luukse skaal met die regsgeding begin het deur buitensporige bedrae aan sy prokureurs te betaal, sal die hof die ander party help.

By die uitoefening van sy diskresie by die bepaling van die bedrag van die bydrae tot die koste wat toegeken moet word, is die hof gebonde aan artikel 9 (1) van die Grondwet, Wet 108 van 1996, om beide partye die reg op gelykheid voor die reg te waarborg en gelyke beskerming van die wet - die gelykheid van wapens.
Being married with accrual is in our opinion the most appropriate and ideal system. A successful marriage is in fact based on equality and a partnership. Upon dissolution of the marriage, whether it is by death or divorce, the net values of the estates of each spouse must be determined separately and the larger estate must transfer an amount equal to half of the difference, to the smaller estate. The accrual system does not apply automatically to all marriages out of community of property.

For the accrual system to apply, the ANC must be drafted in a certain way. The accrual system incorporates a calculation that is applied when the marriage is dissolved by divorce. The spouses will share the assets during the course of their marriage based on a particular calculation when the marriage is terminated.

There are certain assets which will not be taken into account when determining the accrual (and cannot be included in calculation of the the net value of the estate):
  • Any asset excluded from the accrual system under the ANC, as well as any other asset that the spouse acquired by virtue of his/her possession or former possession of such asset.
  • Any inheritance, legacy, trust or donation received by a spouse during the marriage from any third party, as well as any other asset that the spouse has acquired by virtue of his/her possession or former possession of the inheritance, legacy, trust or donation, unless the spouses have agreed otherwise in their ANC or the testator/trix or donor has stipulated otherwise.
  • Any donation between the spouses.
  • Any amount that accrued to a spouse by way of damages, other than damages for patrimonial loss or the proceeds of an insurance policy in respect of a dread disease.
The fact that a Trust’s assets are a trust’s assets does not automatically exclude those trust assets from an accrual determination.

The court may pierce the corporate veil of the Trust if the trust is in fact the alter ego of the donor / trustee. This means that the Court can declare that the Trust assets form part of the accrued estate.

Where a spouse has transferred assets in his/her name into a trust, in order for the court to take such assets into account, there must be evidence first that the party in question controlled the trust, and second that, but for the trust, he/she would have acquired and owned the assets in his/her own name.
Generally the Pension Fund / Provident Fund is the largest asset in the divorce next to the marital home. The clause relating to the allocation of the Pension Fund in divorce Settlement Agreement must be drafted by an attorney who specializes in Divorce Law as the Pension Funds are incredibly strict about wording, and they will not hesitate to reject a claim if the clause is not correct. Such an mistake will result in substantial costs being incurred by the claimant as the matter will have to be redrafted and resubmitted to court.

Section 7(7) of the Divorce Act provides that a person’s pension interest or interest in an annuity fund will be taken into account for the calculation of their estates. The interest is deemed to be an asset in their estate, even though it is not yet payable. The important relevant provisions that deal with the allocation of unaccrued pension benefits to a non-member spouse upon divorce are contained in the Divorce Act and in the Pension Funds Act 24 of 1956. (Financial Services Laws General Amendment Act changes Living Annuities and divorce)

If couples are married or in a civil union in community of property, each partner will have a claim against the other’s pension fund. The claim will be for half of the pension interest on the date of divorce. Where couples are married out of community of property with the accrual, the spouse’s pension fund value will be taken into consideration in order to determine the value of his/her estate for purposes of the accrual calculation only.

There is no claim against the Pension Fund where couples are married out of community of property without the accrual. The definition of “pension interest” is to be read as including the after-tax withdrawal benefit ( as defined in the rules of the preservation fund) that would be payable to a member if he or she had opted to take a total withdrawal benefit as at the date of divorce.

The value of a pension interest is determined by definition in the Divorce Act read with the rules of the particular Pension Fund. A Retirement Annuity is not a “policy” and cannot be ceded.
Ons kan jou bystaan, ongeag waar jy nasionaal of in die buiteland geleë is, solank jy toegang tot die internet het. Ons het 'n nasionale netwerk gebou wat gebaseer is op langdurige verhoudings met spesifiek gekose korrespondente, geleë in die nabyheid van elke hooggeregshof, om ons kliënte se toegang deur ons netwerk te verseker.

Ons het ook ten minste een voorkeuradvokaat wat by elk van die hooggeregshowe praktiseer, wat ons direk kan inlig, of met feitlik konsulteer via Skype, Zoom, Teams, Whatsapp, Meet of Duo om te verseker dat ons aan jou behoeftes kan voldoen, sonder om te gaan deur 'n derde party.
Ons eerste konsultasie is beperk tot 15 minute, wat gratis is. Gedurende hierdie tyd beoordeel ons u saak en bepaal ons of ons u kan help. As die konsultasie verder gaan as hierdie punt, sal ons vorentoe ons tariewe bespreek.

Ons tariewe sal eerstens gebaseer wees op die aard en ingewikkeldheid van die betrokke aangeleentheid, dan die meriete ten opsigte van die regshulp wat gevra word, en laastens die verwagte tyd en middele wat aan die saak toegewys moet word.

Ons beoordeel elke aangeleentheid op sy eie meriete, benewens die individu van die betrokke kliënt.
Alhoewel 'n ontmoeting van aangesig tot aangesig altyd meer intiem is, het ons nog nooit die meerderheid van ons kliënte fisies ontmoet nie. In die afgelope twee dekades het meer as 65% van ons kliënte slegs telefonies en e-pos met ons gehandel.

Slegs effens meer as 30% van ons kliënte versoek fisiese vergaderings van aangesig tot aangesig en minder as 4% kies virtuele vergaderings, meestal deur WhatsApp, Zoom en Skype te gebruik.

Ons is baie gemaklik om jou telefonies of via virtuele vergadering te akkommodeer, in teenstelling met 'n fisiese van aangesig tot aangesig vergadering. Jy is immers die kliënt en die keuse is joune...
Insolvensie - Insolvent
As u totale skuld die waarde van u bates oorskry, word u as insolvent beskou. Insolvensie is 'n term wat die finansiële toestand van 'n onderneming of persoon beskryf - solv teenoor insolvent.

Bankrotskap - Bankrotskap
Wanneer 'n individu op aansoek formeel deur 'n hooggeregshof insolvent verklaar word.

Vrywillige oorgawe
Die proses waar 'n individu 'n aansoek op vrywillige basis na die hooggeregshof rig om hulself bankrot te laat verklaar.

Sekwestrasie
Die proses waar 'n skuldeiser 'n aansoek by die hooggeregshof indien om 'n skuldenaar bankrot te laat verklaar.

Likwidasie
Die proses waar 'n beslote korporasie of maatskappy bankrot verklaar word by wyse van spesiale besluit of hofbevel.
Ja jy kan. Die proses sal egter wissel, afhangend van die vraag of die maatskappy 'n solvente middel is of nie, benewens of u slegs 'n direkteur of 'n aandeelhouer is of albei en die persentasie van u aandeelhouding (indien enige). Ons bied dus 'n gratis ontleding van die onderneming aan om ons kliënte te adviseer oor die korrekte strategiese proses.
Nee. U kan u huweliksregime te eniger tyd na u huwelik verander, mits u aan die vereistes voldoen. Dit is redelik duur, aangesien die proses vereis dat 'n aansoek by die hooggeregshof ingedien moet word om toestemming te verkry. Albei partye moet ooreenkom, al die skuldeisers moet in kennis gestel word en die notariële kontrak, ook na verwys as 'n huwelikskontrak, kan nie die regte van enige huidige skuldeiser benadeel nie - dit is slegs van toepassing op toekomstige skuld wat aangegaan moet word.
Onlangs het ons konstitusionele hof, nadat hy moes oorweeg of 'n huwelikskontrak wat ná die huwelik gesluit is sonder die toesig van die hof, geldig was, bevind dat die opgestelde huise nie geldig en afdwingbaar was as dit nie deur 'n hofbevel gestraf word nie.

Die hof het bevestig dat die enigste manier waarop egpare hul huweliksregime kon verander, was om die howe te nader in ooreenstemming met Artikel 21 van die Wet op Huweliksgoedere, en dat enige kontrak wat sonder die toesig van die hof aangegaan is, nie afdwingbaar sou wees nie.

In u geval blyk dit dus dat u huiskontrak nie geldig en afdwingbaar sal wees om u huweliksgoedereregeling te verander nie.
Insolvensie - Insolvent
As u totale skuld die waarde van u bates oorskry, word u as insolvent beskou. Insolvensie is 'n term wat die finansiële toestand van 'n onderneming of persoon beskryf - solv teenoor insolvent.

Bankrotskap - Bankrotskap
Wanneer 'n individu op aansoek formeel deur 'n hooggeregshof insolvent verklaar word.

Vrywillige oorgawe
Die proses waar 'n individu 'n aansoek op vrywillige basis na die hooggeregshof rig om hulself bankrot te laat verklaar.

Sekwestrasie
Die proses waar 'n skuldeiser 'n aansoek by die hooggeregshof indien om 'n skuldenaar bankrot te laat verklaar.

Likwidasie
Die proses waar 'n beslote korporasie of maatskappy bankrot verklaar word by wyse van spesiale besluit of hofbevel.
Nee. Insolvensie is 'n siviele aangeleentheid in Suid-Afrika, nie 'n kriminele aangeleentheid nie en daarom sal u kan kwalifiseer vir 'n visum en u immigrasie sal wettig wees.
Insolvensie - Insolvent
As u totale skuld die waarde van u bates oorskry, word u as insolvent beskou. Insolvensie is 'n term wat die finansiële toestand van 'n onderneming of persoon beskryf - solv teenoor insolvent.

Bankrotskap - Bankrotskap
Wanneer 'n individu op aansoek formeel deur 'n hooggeregshof insolvent verklaar word.

Vrywillige oorgawe
Die proses waar 'n individu 'n aansoek op vrywillige basis na die hooggeregshof rig om hulself bankrot te laat verklaar.

Sekwestrasie
Die proses waar 'n skuldeiser 'n aansoek by die hooggeregshof indien om 'n skuldenaar bankrot te laat verklaar.

Likwidasie
Die proses waar 'n beslote korporasie of maatskappy bankrot verklaar word by wyse van spesiale besluit of hofbevel.
Alhoewel artikel 23(3) van die Insolvensiewet bepaal dat 'n insolvent enige beroep mag beoefen of enige diens mag verrig, mag hy nie sonder sy kurator se skriftelike toestemming in enige hoedanigheid in diens wees of enige direkte of indirekte belang in die besigheid van 'n algemene handelaar of 'n vervaardiger hê nie.

Ander wetgewing verbied weer `n insolvent vir die tydperk van sy insolvensie om 'n direkteur van 'n maatskappy of 'n lid van 'n beslote korporasie te wees, en hy mag ook nie as eiendomsagent praktiseer of 'n dranklisensie besit nie.
It will depend on a number and combination of facts, but just to name a few::
  • What's the current value of the vehicle;
  • Whether your vehicle is fully paid or not;
  • The manner in which it was financed;
  • The amount due on the outstanding balance; etc.
If your vehicle is fully paid - it will form part of the assets of your estate and if it's not of significant value, the appointed trustee may sell it back to you on a monthly instalment plan.

If your vehicle is financed in terms of a Lease or Rental Agreement, then the Financing Creditor has the option to allow you to keep possession of the vehicle, provided you keep on paying for it.

However, if your vehicle is financed under a credit agreement such as an Instalment Sales Agreement, your vehicle will form part of the assets of your estate. Unless the amount still due is relatively low in relation to the value of the vehicle, you will most likely loose it. In almost all cases the Trustee will allow the relevant creditor to sell the vehicle on auction and then to do a set-off against their claim, once the relevant costs have been paid.

Should you lose your vehicle we can refer you to a Rent-to-Own company who will allow you to rent a vehicle of your choice, through them. It wouldn't matter whether or not you were sequestrated or if your credit record is impaired. With the Rent-to-Own option you still become the owner of the vehicle once its been fully paid. 
Nee. Jou sekwestrasie raak nie enige bestaande onderhoudsbevel nie en jy sal moet voortgaan om daarvoor te betaal. U kan egter die Onderhoudshof nader en aansoek doen dat die bedrag betaalbaar verminder word.

Vermindering in onderhoud val onder Onderhoud in ons Familieregafdeling.
Ja - jy sal toegelaat word om handel te dryf as 'n Alleeneienaar. Let daarop dat daar sekere perke is wat deur verskeie wetgewing opgelê word, soos:

  • Die Maatskappywet, 2008 verbied jou om as 'n Direkteur van 'n Maatskappy op te tree; en
  • Die Wet op Beslote Korporasies, 1984 verbied jou om 'n lid van 'n Beslote Korporasie te wees;
  • Die artikel 50 van die Wet op Eiendomspraktisyns, 2019 diskwalifiseer 'n insolvent en verbied die EAAB om 'n Getrouheidsfondssertifikaat vir die hele duur van hul insolvensie aan 'n gesekwestreerde persoon te verskaf.
Alhoewel artikel 23 van die Insolvensiewet, 1936 bepaal dat 'n insolvent enige beroep of beroep mag volg of enige diens kan betree, mag hy vir die duur van sy sekwestrasie nie sonder die skriftelike toestemming van sy kurator voortgaan of in diens geneem word in enige hoedanigheid of enige direkte of indirekte belang het in, die besigheid van 'n handelaar wat 'n algemene handelaar of 'n vervaardiger is.
Enige Uittree-annuïteit is deur wetgewing teen jou insolvente boedel en so ook enige fondse wat aan jou betaal word ingevolge 'n eis vir persoonlike besering. Polise wat aan krediteure gesedeer word, sal egter dien as sekuriteit vir betaling van sodanige skuldeiser se eis.
Ja - mits die rekening geen oortrokke fasiliteite het nie. Ons beveel aan dat jy so gou moontlik NA jou sekwestrasie 'n Spaarrekening met 'n Debietkaartfasiliteit oopmaak by 'n finansiële instelling aan wie jy nie geld skuld nie.
Nee - Daar sal nie van jou verwag word om persoonlik in die hof te verskyn nie, ons stel 'n advokaat aan om namens jou te verskyn.
'n Sekwestrasiebevel sal die volgende uitwerking op jou gade se boedel hê:

Getroud binne gemeenskap van goed:
Die twee individuele boedels wat voor jou huwelik bestaan het, het een gesamentlike boedel geword toe jy getroud is. Daarom word gesamentlike boedel gesekwestreer en beide gades ontvang die status van 'n insolvent.

Getroud buite gemeenskap van goed:
Indien 'n huwelik buite gemeenskap (met of sonder aanwas) bestaan, bepaal Artikel 21 van die Insolvensiewet dat die afsonderlike bates van beide gades in die Meester en later die kurator kan vestig wanneer enige gade onder sekwestrasie geplaas word.

Artikel 21 plaas die bewyslas op die solvente gade dat alle goedere in sy of haar boedel wel sy of haar eiendom is, en dus uitgesluit van die skuldenaar se boedel.